drgvszi
drgvszi
Admin
?
3 months ago

Registered:
3 months ago
Last Seen:
3 days ago
Profile Views:
64
This user has not added any about fields yet.
             Minecraft server rules                  The Digital Divas                          Regula de bază: Comportament civilizat   I. PLAYERI Dacă nu sunteți de acord cu regulile noastre, vă rugăm sa părăsiți server-ul imediat. Mai jos se afla regulile care trebuiesc urmate de toți playerii, donatorii și membrii STAFF. Aceste reguli pot fi schimbate oricând, iar cei interesați sunt obligați să o citească în orice moment.   1.  Ofense- Insulte (Jucător - Personal - Comunitate) Întreaga discuție ar trebui să fie văzută în capturile de ecran cu F2 pe tot ecranul. Este interzis să jigniți, să amenințați, să înjurați sau să vorbiți vulgar cu un alt jucător din chatul public al serverului. Insulte prescurtate, scrise în altă limbă sau cenzurate precum : "fmm", "fgm", "dzm", "sugi p**a", etc.  sunt, de asemenea, sancționate. Discriminarea pe motive de gen, culoare, rasă sau orice alt criteriu care încalcă drepturile omului se pedepsește. Este interzis să jigniți, să amenințați, să injurați sau să vorbiți vulgar cu un alt jucător dacă sunt folosite semne sau cărți, riscați să fiți sancționat pentru prima infracțiune cu interdicție de 6 ore, pentru a doua infracțiune timp de 12 ore, pentru a treia abatere cu 24 de ore, și la a 4-a abatere cu interdicție permanentă. O interdicție MINIMĂ de 2 ore este acordată pentru orice altă referire la părinți sau rude, dacă este utilizată într-un context ofensator. You risk getting mute for at least 30 minutes or depending on the fact that you can be banned for at least 4 hours. Riscați să luați mute pentru cel putin 30 de minute sau, depinzând de caz, puteți lua ban pentru cel puțin 4 ore.  Vă rugăm să tratați jocul ca atare și să nu depășiți limitele bunului simț. Dacă credeți că personalul sau donatorii au abuzat, vă rugăm să îi raportați imediat la forum: Plângeri   2. Spam and CAPSLOCK Scopul acestei reguli este de a preveni supraaglomerarea și conversația prin mesaje repetate sau fără legătură în Minecraft. Nu aveți voie să vă „spamați” chat-ul, ceea ce înseamnă să nu repetați același mesaj de mai multe ori și să nu scrieți un mesaj de mai multe ori. De fapt, discuțiile care nu au legătură cu jocul sau serverul se încadrează și în categoria „spam”. La două mesaje repetate de același fel veți fi avertizat, iar la cel de-al treilea veți primi mut timp de cel puțin 30 de minute. Nu ai voie să abuzezi de butonul CAPS LOCK. Prima infracțiune nu este sancționată, dar în caz de abuz este pedepsită cu mut timp de cel puțin 30 de minute, dar personalul poate folosi comanda pentru a anunța un eveniment sau pentru a face un anunț important.   3. Plângere Pentru a evita orice inconvenient, vă rugăm să postați capturile de ecran pe imgur sau light shot, astfel încât să nu fiți acuzați că promovați alte site-uri. Nu acceptăm promovarea altor comunități pe serverul nostru. Dacă veți numi, trimite sau scrie IP / DNS / numele / abrevierea unui server în chatul privat sau public al altui jucător, pentru a vă întâlni pe acel server, veți fi banați.   4. Cheating NU aveți voie să utilizați programe care vă pot influența atât jocul, cât și jocul altor jucători (Hack / Mode / Code / Tools / etc). Dacă aveți mai multe conturi, dacă încălcați această regulă, riscați să fiți penalizați pentru toate conturile. De asemenea, riști să pierzi obiecte, bani, chiar și construcții, atât tu, cât și complicii tăi sau prietenii cu care te joci. Exploatarea erorilor de joc NU este acceptată. Articolele acceptate prin exploatarea erorilor (elemente duplicat) NU sunt acceptate. NU aveți voie să jucați cu un „hacker” și sunteți obligat să îl raportați unui administrator. În caz contrar, veți fi complice la încălcarea acestei reguli! Prima încălcare este pedepsită cu o interdicție minimă de 24 de ore, iar a doua cu o interdicție permanentă.   5.  Cunoștințe despre STAFF Sancțiunea pentru persoanele care se prefac că sunt membri ai  STAFF-ului sau cunoștințe/ rude ale celor care fac parte din  STAFF  sau încearcă să folosească această conexiune reală pentru a obține beneficii sau în contextul unei amenințări se pedepsește cu ban permanent. STAFF-ul nu vă solicită datele contului, parolele, datele de autentificare. STAFF-ul nu vă solicită obiecte. STAFF-ul nu vă cere favoruri.   6. Scam Attempting to defraud another player who donates to another player in exchange for another product from our shop or server will be penalized by blocking the account. Therefore, we recommend that you do not give the product before receiving the donation.   7. Vânzări ilegale de bunuri (articole) și conturi în joc (vânzare cu bani reali) Orice tranzacții cu articole care nu sunt disponibile pe serverul play.thedigital-divas.com (bunuri sau conturi din joc) sau magazin sunt interzise. În cazul unei tranzacții reușite pentru care o altă persoană are dovezi, ambii participanți la tranzacție vor fi penalizați. Încercarea de a solicita sau oferi astfel de tranzacții va fi penalizată cu suspendarea permanentă a contului.   8. Gameplay Jucătorii care comentează sau judecă deciziile STAFF-ului pe chatul public al serverului vor fi banați pentru 24 de ore, iar penalizarea va fi dublată pentru fiecare infracțiune. Cei care simt că sunt nedreptățiți ar trebui să depună o plângere pe forum. De fapt, jucătorii care vor fi banați pentru încălcarea acestei reguli și vor intra din nou pe server cu alte conturi pentru a deranja, vor fi banați definitiv pe IP. Nu aveți voie să aveți sisteme anti-AFK (indiferent dacă sunteți online sau offline). La prima infracțiune veți fi sancționat cu interdicție de 6 ore, la a doua infracțiune cu interdicție de 12 ore, la a 3-a cu interdicții de 24 de ore, iar la a 4-a cu interdicție permanentă. Vă recomandăm să nu cereți membrilor STAFF obiecte sau favoruri, deoarece riscați să primiți KICK sau BAN. Jucătorii care vând iteme, cum ar fi spawner și Shulker box cu un nume fals, vor fi pedepsiți cu o interdicție de 7 zile. Jucătorii care vând articole cu nume indecente vor fi sancționați cu o interdicție de 7 zile. Nu aveți voie să vă setați casa (/home ) sub protecția altui jucător fără consimțământul acestuia. La prima infracțiune, veți fi banat timp de 6 ore. Jucătorii care deranjează în mod constant secțiunile vor fi sancționați.   9. Hunting Încercarea de a vâna pe cineva astfel încât jucătorul în cauză să fie interzis (ban hunt) va fi penalizată cu interzicerea permanentă a contului principal.   10. Nicknames - Nume - Factions Numele vulgare sau obscene sunt interzise. Este strict interzisă utilizarea poreclelor sau a facțiunilor de tip STAFF. Orice cont cu un astfel de nume va fi penalizat cu blocarea contului.   11.  Dovezi Imaginile tăiate/ editate/ modificate in orice fel nu sunt considerate dovezi. Vă recomandăm să utilizați imgur sau light shot, astfel încât să nu fiți acuzați că promovați alte site-uri. Videoclipurile trebuie filmate în format HD și vă recomandăm să utilizați YouTube pentru a nu fi acuzați că promovați alte site-uri.   12. Confidențialitatea și securitatea conturilor Nu aveți voie să dați parola altor persoane contului, în caz contrar, veți primi o eliminare la acel rank.   Mentions: Nu vă recomandăm să deschideți link-uri chiar dacă persoana respectivă vă este cunoscută sau face parte din personal. Dacă o faci! Fă-o pe riscul tău! La întrebarea „Ați citit regulile?” Din secțiunea "RECRUITING" trebuie să răspundeți cu: „Hundini is life”, pentru Administrator cu „Hundini is role model” și pentru Moderator cu „Hundini  is what I need in my life ”. xD Abaterile multiple de la regulament conduc la suspendarea permanentă a contului. Capcanele și / sau tpa + kill sunt permise. Dacă acceptați solicitarea de teleportare către un alt jucător, O VEȚI FACE LA RESPONSABILITATEA DUMNEAVOASTRĂ.   The legend: Prin troll ,  ne referim la jucătorul care deranjează în mod deliberat ceilalți jucători. Prin spam ,  ne referim la jucătorul care scrie mesaje în mod repetat sau care nu este relevant pentru chat-ul global. Prin target ,  vrem să țintim în mod repetat același jucător. Prin cross-teaming ,  ne referim la acei jucători care provin din echipe diferite și se ajută reciproc în mod deliberat. Prin camping ,  ne referim la acei jucători care sunt ascunși în mod deliberat pentru a strica jocul altor jucători. Prin screenshot ,  ne referim la imaginile realizate la tot ecranul.   II. DONATORI (VIP > NEON MVP > RETROGOD) 1.  Generalități Orice abuz este pedepsit în funcție de modul în care decide OWNER-ului. Gradele nu pot fi transferate de la o secțiune la alta sau de la un cont la altul. Nu aveți voie să interferați cu STAFF-ul atunci când un membru al STAFF-ului este online. Chiar dacă faceți parte din această categorie de donatori, veți fi tratați ca orice alt jucător de pe server și trebuie să înțelegeți că NU faceți parte din STAFF. Singura diferență între donatori și jucători este că donatorii au acces la anumite comenzi, dar nu au un statut de jucător superior sau un statut STAFF. De fapt, trebuie să respectați regulile menționate mai sus în secțiunea I. JUCĂTORI !   2. Confidențialitatea și securitatea conturilor Nu aveți voie să dați parola altor persoane contului, în caz contrar, veți primi o eliminare la acel rank.   III. STAFF (Helper > Admin > Moderator) 1. Generalități Sancțiunile și pedepsele acordate STAFF-ului nu vor fi făcute publice și vor fi hotărâte de conducere în momentul respectiv și în funcție de gravitatea faptelor săvârșite. Nu aveți voie să luați donații. Dacă un jucător anunță în chat că vrea să doneze, aveți datoria să-l îndrumați pe site-ul donației sau către OWNER. Nu ai voie să te lauzi cu rangul tău. STAFF-ul trebuie să fie un exemplu pozitiv pentru jucători. Nu aveți voie să organizați evenimente fără acordul OWNER-ului/ ADMINISTRATOR-ului / MANAGER-ului Nu aveți voie să vă adresați jucătorilor „ba” sau „ma”  pe chatul serverului.   2. Evidence Nu ai voie să pedepsești jucătorii fără dovezi. Dacă jucătorii sancționați vă reclamă pe forum, aveți obligația de a posta dovezile pentru care i-ați sancționat. Imaginile / imaginile / ecranele tăiate / editate sau modificate nu sunt considerate drept dovezi.   3. Gameplay Nu aveți voie să abuzați de comenzi sau de rank în general. Nu aveți voie să utilizați comenzile : ban/ unban/ kick/ mute/ unmute/  etc on other staff colleagues. Nu aveți voie să jigniți/ să insultați/ să profitați/ să ignorați jucătorii sau alți membri ai personalului. Nu aveți voie să favorizezi jucătorii. Aceasta înseamnă să nu le oferiți  GM/ creative/ kit sau să ii teleportați către anumite coordonate; nu construiți pentru ei folosind WE și nu interferați în jocul lor; să nu dezvăluie coordonatele altor jucători Nu aveți voie să participați la PVP folosind sau activând comenzile f ly, god, vanish, smite, etc . sau orice altă comandă care vă poate oferi un anumit avantaj față de adversar.   4. Confidențialitatea și securitatea conturilor Nu aveți voie să dați parola altor persoane contului, în caz contrar, veți primi o eliminare la acel rank.     NOTES Conflictele dintre membrii personalului sunt rezolvate împreună cu un STAFF MANAGER/ ADMINISTRATOR/ OWNER pe canalele Discord dedicate personalului sau pe forumurile destinate personalului, dar nu pe server. Dacă sunteți OFFLINE mai mult de 3 zile fără o scutire, vă veți pierde rank-ul. Gestionarea serverului The Digital Divas își rezervă dreptul de a lua decizii în afara reglementărilor atunci când se urmărește buna funcționalitate a serverului. Nu suntem responsabili pentru conturile sparte, respectiv schimbul de conturi efectuat între jucători. Este de datoria dvs. să vă păstrați parolele confidențiale și vă recomandăm să nu vă înregistrați pe alte servere cu aceeași parolă folosită pe serverul nostru! Orice deteriorare a serverului, atât financiară, cât și tehnică, orice deteriorare, orice clădire sau construcție demolată sau deteriorată intenționat pe serverul nostru duce la eliminarea rank-ului FĂRĂ NICIO AVERTIZARE SAU ȘANSA DE A O REPARA! * PREZENTUL REGULAMENT POATE FI MODIFICAT. Aceste schimbări vor fi spuse JUCĂTORILOR atât pe DISCORD, cât și pe FORUM .
7 days ago

Aceasta cerere este folosita pentru: UNBAN/ UNMUTE/ MUTE/ BAN/ ORICE PLÂNGERE. Dacă vă simțiți neîndreptățiți și considerați că un alt jucător sau membru v-a abuzat, puteți crea un nou topic in această secțiune urmarind urmatorul template. ------------------------------------------------ TITLU DE FOLOSIT : [ CERERE UNBAN/ UNMUTE/ MUTE/ BAN/ PLÂNGERE IMPOTRIVA STAFF-ULUI ] Numele tău în joc: Numele acuzatului: Motivul plângerii: Video / fotografie drept dovadă: Descrierea incidentului: Ziua și ora incidentului: ------------------------------------------------ Atenție! Without video or photo evidence, the complaint will be closed without a verdict. Fără video/ poze,  plângerea va fi inchisă fără vreun verdict. You need to describe the incident in as much detail as possible, remember that we all need to understand. Trebuie sa descrieți incidentul in detaliu. Nu uitați că toți trebuie sa ințelegem. Pozele modificate nu vor fi luate in considerare. WARNING:  Dacă ați luat ban pentru reclamă, cererea voastră va fi respinsă. 
7 days ago

The Digital Divas                Aplicare Admin   Dragi prieteni si iubitori ai server-ului nostru de Minecraft, The Digital Divas, Inainte de a fi o echipă, suntem prieteni, uniți de un țel comun si conduși de multă pasiune. Ne dezvoltăm echipa in continuare prin căutarea persoanelor care chiar vor să se implice pentru server. Dorim să mărim echipa noastră STAFF cu cât mai mulți oameni capabili.   I. Descrierea rolului: Viitorii Moderatori vor face parte din echipa care se va ocupa de server-ul de Minecraft. Căutăm persoane care pot lucra eficient in echipă. Pentru noi, abilitatea de comunicare cu ceilalți membri, de oferit/ primit feedback si de contribuire la evoluția celorlalți membri este esențială. Ne plac oamenii eficienți ce au inițiativa si țeluri clare.   II. Responsabilități: Oferire de ajutor și informații playerilor din joc; Contribuire la imbunătățirea condițiilor de joc și la menținerea unui mediu placut; Menține o comunicare bună cu playerii; Ajutor oferit si contribuție la dezvoltarea colegilor de echipă.; Permanent documentat in legatură cu schimbarile aduse regulilor/ server-ului; Participarea in activități specifice de organizare ale server-ului; Colaborare cu ceilalți membri ai STAFF-ului; Verificarea si ținerea chat-ului cât mai ușor de citit; Votarea altor aplicanți ; Verificarea forumului zilnic; Ștergerea chat-ului atunci cand cineva face reclamă; Organizare evenimente și competiții.   III. Cerințe: Pentru a putea aplica, va trebui să aveți 72 vote-uri si 36 ore jucate pe secțiunea pentru care faceți formularul și să nu aveți probleme pe server. Dacă ați avut probleme grave in trecut pe server, nu are niciun sens să aplicați. Trebuie să citiți regulile inainte de a aplica. Nu acceptăm aplicanții care nu au idee despre reguli. Cel puțin o lună de experiență intr-o poziție similară. Trebuie sa fiți responsabil, organizat si eficient in managerierea activităților Trebuie sa actionați din propria inițiativă si sa aveți abilități bune de comunicare si muncă de echipa. Atent la detalii. Vârstă minimă : 14 ani . Dacă esti interesat pentru acest rol pe server si indeplinești toate criteriile, te rugăm sa creezi un nou topic urmărind următorul exemplu.   Ne rezervăm dreptul de a contacta numai solicitanții care îndeplinesc criteriile de selecție stabilite mai sus.   IV. Template: Titlu: [Aplicare Admin] * nume * Nume: Nickname on server: The first 7 digits of the CNP: Vârstă: Discord ID: Motive pentru care crezi că ar trebui să fii Moderator: Ai citit regulile? [Rules]: Câte ore ai jucate pe server?: Câte voturi ai?: Dacă esti acceptat in STAFF, cand poti fi ON ?  1. Dimineața/ La prânz / Seara: +/- 2. Dimineața/ La prânz :   +/- 3. Dimineața/ Seara :  +/- 4. La prânz / Seara:   +/-     Atenție! Trebuie să treceți interviul cu  Hundini Doar membrii STAFF au voie sa voteze. Trebuie sa primești măcar 4 vote-uri pentru interviu. Numărul celor selectați depinde de nevoile actuale și / sau viitoare ale secțiunii Aveți dreptul la o cerere pe săptămână, așa că faceți bine și completați cererile în mod corespunzător. Cererile incomplete sau cele care nu îndeplinesc cerințele de mai sus vor fi respinse de la început și cele valide vor fi verificate în timpul disponibil. Chiar dacă îndepliniți toate cerințele și aveți voturi pro NU SUNTEM OBLIGAȚI SĂ VĂ RECRUTĂM, dar  Hundini  ne poate face să vă acceptăm! Success!      
7 days ago

The Digital Divas                   Helper Application   Dragi prieteni si iubitori ai server-ului nostru de Minecraft, The Digital Divas, Inainte de a fi o echipă, suntem prieteni, uniți de un țel comun si conduși de multă pasiune. Ne dezvoltăm echipa in continuare prin căutarea persoanelor care chiar vor să se implice pentru server. Dorim să mărim echipa noastră STAFF cu cât mai mulți oameni capabili.   I. Descrierea rolului: Viitorii Moderatori vor face parte din echipa care se va ocupa de server-ul de Minecraft. Căutăm persoane care pot lucra eficient in echipă. Pentru noi, abilitatea de comunicare cu ceilalți membri, de oferit/ primit feedback si de contribuire la evoluția celorlalți membri este esențială. Ne plac oamenii eficienți ce au inițiativa si țeluri clare.   II. Responsabilități: Oferire de ajutor și informații playerilor din joc; Contribuire la imbunătățirea condițiilor de joc și la menținerea unui mediu placut; Menține o comunicare bună cu playerii; Ajutor oferit si contribuție la dezvoltarea colegilor de echipă.; Permanent documentat in legatură cu schimbarile aduse regulilor/ server-ului; Participarea in activități specifice de organizare ale server-ului; Colaborare cu ceilalți membri ai STAFF-ului; Votarea altor aplicanți ; Verificarea forumului zilnic;   III. Cerințe:   P entru a putea aplica, va trebui să aveți 12 vote-uri si 36 ore jucate pe secțiunea pentru care faceți formularul. Trebuie să citiți regulile inainte de a aplica. Nu acceptăm aplicanții care nu au idee despre reguli. Cel puțin o lună de experiență intr-o poziție similară. Trebuie sa fiți responsabil, organizat si eficient in managerierea activităților Trebuie sa actionați din propria inițiativă si sa aveți abilități bune de comunicare si muncă de echipa. Atent la detalii. Vârstă minimă : 14 ani . Dacă esti interesat pentru acest rol pe server si indeplinești toate criteriile, te rugăm sa creezi un nou topic urmărind următorul exemplu. Ne rezervăm dreptul de a contacta numai solicitanții care îndeplinesc criteriile de selecție stabilite mai sus.   IV. Template   Titlu: [Aplicare Helper ] *nume* Nume: Nickname on server: Vârstă: Discord ID: Motive pentru care crezi că ar trebui să fii Helper: Ai citit regulile? [Rules]: Câte ore ai jucate pe server?: Câte voturi ai?: Dacă esti acceptat in STAFF, cand poti fi ON ?  1. Dimineața/ La prânz / Seara: +/- 2. Dimineața/ La prânz :   +/- 3. Dimineața/ Seara :  +/- 4. La prânz / Seara:   +/-     Atenție! Trebuie să treceți interviul cu  Hundini Doar membrii STAFF au voie sa voteze. Trebuie sa primești măcar 4 vote-uri pentru interviu. Numărul celor selectați depinde de nevoile actuale și / sau viitoare ale secțiunii Aveți dreptul la o cerere pe săptămână, așa că faceți bine și completați cererile în mod corespunzător. Cererile incomplete sau cele care nu îndeplinesc cerințele de mai sus vor fi respinse de la început și cele valide vor fi verificate în timpul disponibil. Chiar dacă îndepliniți toate cerințele și aveți voturi pro NU SUNTEM OBLIGAȚI SĂ VĂ RECRUTĂM, dar  Hundini  ne poate face să vă acceptăm!   Success!
7 days ago

The Digital Divas                 Aplicare Moderator   Dragi prieteni si iubitori ai server-ului nostru de Minecraft, The Digital Divas, Inainte de a fi o echipă, suntem prieteni, uniți de un țel comun si conduși de multă pasiune. Ne dezvoltăm echipa in continuare prin căutarea persoanelor care chiar vor să se implice pentru server. Dorim să mărim echipa noastră STAFF cu cât mai mulți oameni capabili.   I. Descrierea rolului: Viitorii Moderatori vor face parte din echipa care se va ocupa de server-ul de Minecraft. Căutăm persoane care pot lucra eficient in echipă. Pentru noi, abilitatea de comunicare cu ceilalți membri, de oferit/ primit feedback si de contribuire la evoluția celorlalți membri este esențială. Ne plac oamenii eficienți ce au inițiativa si țeluri clare.   II. Responsabilități: Oferire de ajutor și informații playerilor din joc; Contribuire la imbunătățirea condițiilor de joc și la menținerea unui mediu placut; Menține o comunicare bună cu playerii; Ajutor oferit si contribuție la dezvoltarea colegilor de echipă.; Permanent documentat in legatură cu schimbarile aduse regulilor/ server-ului; Participarea in activități specifice de organizare ale server-ului; Colaborare cu ceilalți membri ai STAFF-ului; Verificarea si ținerea chat-ului cât mai ușor de citit; Votarea altor aplicanți ; Căutarea hackerilor pe server si pedepsirea lor; Verificarea forumului zilnic; Ștergerea chat-ului atunci cand cineva face reclamă; Organizare evenimente și competiții.   III. Cerințe: Pentru a putea aplica, va trebui să aveți 100 postări pe forum, 150 vote-uri si 72 ore jucate pe secțiunea pentru care faceți formularul și să nu aveți probleme pe server. Dacă ați avut probleme grave in trecut pe server, nu are niciun sens să aplicați. Trebuie să citiți regulile inainte de a aplica. Nu acceptăm aplicanții care nu au idee despre reguli. Cel puțin o lună de experiență intr-o poziție similară. Trebuie sa fiți responsabil, organizat si eficient in managerierea activităților Trebuie sa actionați din propria inițiativă si sa aveți abilități bune de comunicare si muncă de echipa. Atent la detalii. Vârstă minimă : 16 ani . Dacă esti interesat pentru acest rol pe server si indeplinești toate criteriile, te rugăm sa creezi un nou topic urmărind următorul exemplu. Ne rezervăm dreptul de a contacta numai solicitanții care îndeplinesc criteriile de selecție stabilite mai sus.   IV. Exemplu Title: [Aplicare Moderator] * nume * Nume: Nickname on server: Vârstă: Discord ID: Motive pentru care crezi că ar trebui să fii Moderator: Ai citit regulile? [Rules]: Câte ore ai jucate pe server?: Câte voturi ai?: Dacă esti acceptat in STAFF, cand poti fi ON ?  1. Dimineața/ La prânz / Seara: +/- 2. Dimineața/ La prânz :   +/- 3. Dimineața/ Seara :  +/- 4. La prânz / Seara:  +/-     Atenție! Trebuie să treceți interviul cu  Hundini Doar membrii STAFF au voie sa voteze. Trebuie sa primești măcar 4 vote-uri pentru interviu. Numărul celor selectați depinde de nevoile actuale și / sau viitoare ale secțiunii Aveți dreptul la o cerere pe săptămână, așa că faceți bine și completați cererile în mod corespunzător. Cererile incomplete sau cele care nu îndeplinesc cerințele de mai sus vor fi respinse de la început și cele valide vor fi verificate în timpul disponibil. Chiar dacă îndepliniți toate cerințele și aveți voturi pro NU SUNTEM OBLIGAȚI SĂ VĂ RECRUTĂM, dar  Hundini ne poate face să vă acceptăm! Success!    
8 days ago